środa, 7 września 2011

Przyłącza

Projekt wybrany, pora złożyć wniosek o warunki zabudowy. Jednak aby to zrobić należ najpierw mieć zapewnienie o przyłączeniu wody i odbiorze ścieków sanitarnych z Zakładu Usług Komunalnych (ZUK) w Miękini.

Dodatkowo cały czas zastanawiamy się czym ogrzewać dom, (większość sąsiadów ma pompę ciepła). My mamy nadzieje że będziemy ogrzewać gazem.

We wrześniu wybrałem się ze starszym synem załatwić wodę, prąd i gaz.

Woda
- Należało złożyć wiosek (za 86 zł płatne przy odbiorze) o wydanie warunków technicznych przyłączenia wody, oraz odbioru ścieków. C
- Czas oczekiwania: 1 tydzień

Gaz
Wizyty w gazowni we Wrocławiu przez długo nie zapomnę. Przed wizytą myślałem że żyjemy w XXI wieku, komputery itp. Pojechałem do gazowni i pytam się czy w Mrozowie jest gaz, a jeżeli nie ma to kiedy będzie. Pan się mnie zapytał czy widziałem taką tablicę jak się wchodzi budynku, ja mówię że nie. No to Pan ze mną przed budynek i pokazuje mi tablicę o dofinansowaniu z UE na budowę gazociągu. Na dole tablicy jest lista miejscowości objętej inwestycją. Następnie dostaję pytanie czy moja miejscowość jest na liście lub znajduje się w pobliży. Okazało się że w wiosce obok będzie gaz. Wróciliśmy do budynku Pan wykonał kilka telefonów i dowiedziałem się że do końca 2014 gazu nie będzie, chyba że sami złożymy się aby pociągnąć gaz (jakiś 1km). Zatem gazu nie będzie :(

Prąd
Połowa dnia, wracając do domu jedziemy do Środy Śląskiej w celu wydania warunków technicznych przyłączenia prądu. 
Czas oczekiwania: 21 dni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz